Welke stappen komen er kijken bij het maken van een website?

Wat kost een Werkende Website?
  • Samen brainstormen
  • Duidelijk stappenplan
  • Werkende website

Websites die werken, mooi zijn en iets opleveren

De Werkende Website realiseert betaalbare websites voor het MKB en bedenkt oplossingen op het web voor kleine en grotere bedrijven in vrijwel elke denkbare sector. In deze blogs aandacht voor de expertise en werkwijze van de Werkende Website, en het nut van samenwerking met deze creatieve en ervaren club.

'Zo'n 90% van alle keuzes die je moet maken, maak je tijdens onze Brainday'

Een werkende website creëer je niet met een beetje knippen en plakken, suffe stockfoto’s en willekeurige zoekwoorden. Hoe dan wel? Onder andere, of beter gezegd vooral door onze Brainday bij te wonen. Na inventarisatie van jouw globale wensen en onze mogelijkheden aan de hand van een digitale checklist, begint het echte werk tijdens de Brainday. ‘Een hele dag brainstormen kost veel te veel tijd’, denk je misschien. Het zal je verrassen: in de praktijk is gebleken dat onze Brainday juist uiterst efficiënt is. Zo’n 90% van alle keuzes die je moet maken, maak je namelijk tijdens deze dag. Samen met onze experts en samen met andere - kritische en eerlijke - mkb’ers.

'Een duidelijk stappenplan voor de valkuilen en uitdagingen waarvan we weten dat we ze tegenkomen'

Nieuwsgierig en misschien wat ongeduldig wacht je op het verdere design. Zou het aansluiten bij de sfeer van het bedrijf? Ontwerp en huisstijl zijn van grote waarde voor het succes van een website. Voor een goed draaiende site is weliswaar een ‘globale structuur’ nodig, toch weet de Werkende Website iedere nieuwe website een eigen, uniek karakter te geven. Niet alleen met up-to-date kennis en handige trucs, maar vooral met zoveel mogelijk creativiteit. Want uiteindelijk zijn ontwerp en techniek misschien een ‘trucje’, wij gebruiken graag een nieuwe toverstaf. Het laatste wat een klant nodig heeft is een standaard site, of juist een te ingewikkelde.

OOK ZO'N WEBSITE?

Wat kost dat eigenlijk?
Vraag hier vrijblijvend een offerte aan.

"Een website moet werken, mooi zijn, en iets opleveren. Iedere dag."

"Een werkende website creëer je niet met een beetje knippen en plakken, suffe stockfoto’s en willekeurige zoekwoorden."

"Een verhaal dat oprecht is, en vooral uniek. Content moet echt zijn. Content moet kloppen. Pas dan werkt het."

Naast logica, kijken we ook de technische kant van de website na: werkt het, klopt het, loopt het?

Wat kost een Werkende Website?
referenties-tessaengler-dww.png

De tip van Edwin Koolen van Koolen Photography heeft ons, DE DUTCH mediators, naar de Werkende Website gebracht. Een goed gevoel, een uitstekende keuze: zij voelen goed aan, prettige mensen en dito communicatie! Top en dank je wel!

referenties-jaccoscheer-dww.png

Wilde het eerst altijd zelf doen. Websites kosten immers altijd geld. Of toch niet? Met het systeem erachter wordt tijd bespaard die ik aan mijn klanten kan besteden en de website werkt altijd! Ontzettend blij met het resultaat en met de gevonden samenwerking. Wij gaan allebei voor een langdurige relatie

referenties-conchitalindhout-dww.png

Al eerder een super fijne samenwerking gehad! Voor mij was de keus niet moeilijk om mijn site te laten maken bij de Werkende Website. Voor een professionele en kwalitatief goede website is de Werkende Website zeker een aanrader. Bedankt voor het mooie eindresultaat!

‘Tekst en beeld moeten kloppen, passen, één geheel vormen’

Er komt een moment dat de nieuwe website gevuld moet worden, met content. IJzersterke content wel te verstaan. De Werkende Website beschikt naast ervaren tekstschrijvers natuurlijk ook over topfotografen. Ja, we hebben ook prachtige stockbeelden, maar fotografie op locatie levert toch wel het allermooiste resultaat. Ga je voor nieuwe websitetekst? Dan zijn sprekende foto’s daar veelal ondersteunend aan. Of beter gezegd: complementair. Want wat niet in woorden uit te drukken is, weten onze fotografen vast te leggen op camera.

‘Hoe logisch is deze website nu eigenlijk écht?’

Een website moet naast werkend vooral ook logisch zijn voor de websitebezoeker. Is alles gemakkelijk vindbaar, staat erop wat erop moet staan en staat dit dan ook op de meest logische plek? Een bezoeker hoort snel de juiste, overtuigende informatie te vinden. Liever niets meer, maar in ieder geval niets minder. De Werkende Website houdt altijd een scherp oog voor de logica en structuur van een site. Want je hoeft geen verstand van websitebouwen te hebben, om een tevreden websitebezoeker te zijn, toch?

‘Wij leveren alleen opgeruimde websites en vlekkeloze URL’s’

Het laatste wat je wilt, zijn foutmeldingen en andere missers. Daarom zorgen we voor een goede migratie van de oude of huidige website naar de nieuwe. Vlekkeloze URL’s, geen vervelende 404-meldingen. Goede redirects, die kloppen. Tools om de oude website te indexeren op bestaande linkjes en deze een plek geven op de nieuwe site. We lopen met een checklist alles na, van contactformulier en AVG tot code technische dingen. Pas als het aan de achterkant eenmaal op orde is, volgt een onlineplan.

‘De kunst van vertrouwen geven, en krijgen’

Naast websites bouwen, bouwen we vooral ook graag aan een goede klantrelatie. Luisteren naar de wensen van de klant en zorgen dat deze goed worden uitgevoerd is wat ons betreft dan ook het uitgangspunt. Maar vertrouwen is een kunst. Die wij met passie beoefenen. We zijn altijd transparant, over het stappenplan, het financiële plaatje, onze werkwijze en de samenwerkingsafspraken. De Werkende Website koestert alle klanten, want laten we eerlijk zijn: om hen draait het, toch?

OOK ZO'N WEBSITE?

Wat kost dat eigenlijk?
Vraag hier vrijblijvend een offerte aan.

Wat mooi is moet aan de achterkant ook kloppen

dWW_Thema2_Blog5Foto1.jpg26 aug Alles lijkt op orde, ook aan de achterkant. De Werkende Website wil vooral dat de klant zelf verder kan. Input leveren voor en vervolgens wachten op de nieuwe website vraagt immers al genoeg van ... lees verder

Wij zijn kampioen puzzelen met design en content!

dWW_Thema2_Blog4Foto1.jpg29 jul Het design is akkoord: het vullen van de website kan beginnen. Maar hoe krijgen we het ontwerp van de homepage nu eigenlijk vertaald naar de overige pagina’s? Het matchen van inhoud en design is ... lees verder

Beeld en tekst zijn elkaars beste vriend

dWW_Thema2_Blog3Foto1.jpg01 jul Er komt een moment dat de nieuwe website gevuld moet worden met content. IJzersterke content wel te verstaan. De Werkende Website beschikt naast ervaren tekstschrijvers natuurlijk ook over ... lees verder

De sfeer bij de klant bepaalt het design van de site

dWW_Thema2_Blog2Foto1.jpg03 jun Er is een nieuwe website in de maak. Nieuwsgierig en misschien wat ongeduldig wacht je op het verdere design. Zou het aansluiten bij de sfeer van het bedrijf? Ontwerp en huisstijl zijn van grote ... lees verder

Een website: meer dan wat knip- en plakwerk

dWW_Thema2_Blog1Foto1.2.jpg06 mei Een nieuwe website. Zo gedaan, toch? Ja, een webshop voor kattenspeeltjes of reisblog voor je wereldreis is inderdaad zo gebouwd. Maar daar heb je als serieuze mkb’er natuurlijk niks aan. ‘Een ... lees verder
Scroll naar boven