SEO
Een goede website is een goed begin.
Zorg dat jouw website iets oplevert!
Een goede website is een goed begin.
Zorg dat jouw website iets oplevert!
Een SEO-setup wordt uitgevoerd wanneer de website online gaat. Bij een SEO-Setup richten wij ons op het optimaliseren van de techniek, een stukje linkbuilding en een stukje content optimalisatie. In de SEO-campagne geven we een structureel vervolg aan deze werkzaamheden.
In de Setup richten wij ons voornamelijk op het optimaliseren van de techniek. Dit doen we op de volgende manier: Wij voegen jouw website toe aan Google Search Console en zetten de instellingen goed, denk aan het toevoegen van de sitemap, het oplossen van foutmeldingen en het koppelen met Google Analytics. De foutmeldingen controleren we gedurende drie weken en deze lossen wij op. Ook in Google Analytics optimaliseren wij jouw website. Zo controleren wij de privacy-instellingen. Tevens stellen we doelen in zodat je gemakkelijk kunt zien hoe vaak bijvoorbeeld het contactformulier op jouw website ingevuld is. Daarnaast vullen wij per pagina van de website een korte omschrijving in, dit wordt een meta-omschrijving genoemd. Ook dit draagt bij aan de vindbaarheid van jouw website.
Hoe meer kwalitatieve links er naar jouw website gaan, hoe beter. Linken naar de website zorgen voor meer bezoekers. Bovendien is dit een rankingfactor van Google. Via Google Mijn Bedrijf is het mogelijk om gratis in Google Zoeken en in Google Maps weergegeven te worden. Deze pagina vullen wij zo volledig mogelijk in binnen de SEO-Setup. Verder dienen wij binnen Google Search Console de sitemap van jouw website in. Een sitemap is eigenlijk de websitestructuur in het kort weergegeven.
Jouw Google Mijn Bedrijfpagina vullen wij zo volledig mogelijk in binnen de SEO-Setup. Bij het invullen van deze pagina en het invullen van de meta-omschrijvingen (korte omschrijving per pagina van jouw website), houden we rekening met zoekwoorden. Dit zijn woorden die we gericht in kunnen zetten om meer bezoekers naar de website te leiden. Indien je besluit om meer aandacht aan SEO te geven via een campagne, zullen we een gerichte zoekanalyse maken.
Tijdens de SEO-campagne zetten wij structureel in op het optimaliseren en verbeteren van jouw website. Je kunt rekenen op het volgende:
Het doel van Google is om relevante resultaten te tonen aan gebruikers van hun eigen zoekmachine. Vandaar dat zij onafgebroken meten wat het gedrag is van de gebruikers. Deze informatie is te meten via Google Search Console en Google Analytics. Lees meer over SEO en statistieken.
Wil je weten hoe wij SEO inzichtelijk maken? Lees dan verder!