Beeld en tekst zijn elkaars beste vriend

dWW_Thema2_Blog3Foto1.jpg01 jul

Er komt een moment dat de nieuwe website gevuld moet worden met content. IJzersterke content wel te verstaan. De Werkende Website beschikt naast ervaren tekstschrijvers natuurlijk ook over topfotografen. Ja, we hebben prachtige stockbeelden, maar fotografie op locatie levert toch wel het allermooiste resultaat. Ga je voor nieuwe websitetekst? Dan zijn mooie foto’s toch wel een aanrader. Foto’s zijn namelijk, bijna altijd, complementair aan websitetekst.

Foto’s maken het echt

Met een fotoshoot maak je het ondernemersverhaal dat jij op de site deelt dus persoonlijker, maar vooral ook echter. Want over wie of wat gaat het websiteverhaal nu eigenlijk? Dat willen websitebezoekers zien. En er is veel mogelijk, vrijwel alles: portretten, product- of locatiefotografie, binnen en buiten. De foto’s kunnen passend gemaakt worden bij de huisstijl, de tekst ondersteunen of juist een goed contrast bieden met de tekst. Klanten die liever geen foto’s op hun website hebben, bijvoorbeeld uit veiligheidsoverwegingen of de specifieke branche die zij vertegenwoordigen, kunnen we helpen met illustraties of iconen.

Tekst moet boeien

En dan moet die tekst er ook komen. Alhoewel zelf schrijven natuurlijk mogelijk is, kiezen de meeste klanten ervoor om de tekst te laten schrijven door een van onze tekstschrijvers. Websitetekst moet namelijk kloppen, mooi aansluiten op het ontwerp en het beschikbare beeldmateriaal. Bovendien vergroten onze tekstschrijvers en SEO-specialisten met hun werk de vindbaarheid van de site. Zij krijgen zorgvuldig opgestelde briefings en kennen de fijne kneepjes van het vak om goed leesbare, vindbare en vooral wervende verhalen te delen. Geen lange lappen tekst, wel een goed verhaal.

Een compleet verhaal

De website bepaalt voor een groot deel de uitstraling van je onderneming. Je wilt de websitebezoekers niet het gevoel geven dat zij worden misleid, of als ‘nietsvermoedende’ consument worden benaderd. De Werkende Website doet weliswaar een zoekwoordenonderzoek, maar levert meer dan een opsomming van populaire zoektermen. Wij zorgen ervoor dat jij jouw ondernemersverhaal kan vertellen. Een verhaal dat oprecht is, en vooral uniek. Content moet echt zijn. Content moet kloppen. Pas dan werkt het.

Wat kost een Werkende Website?

« Terug

Scroll naar boven