Een website: meer dan wat knip- en plakwerk

dWW_Thema2_Blog1Foto1.2.jpg06 mei

Een nieuwe website. Zo gedaan, toch? Ja, een webshop voor kattenspeeltjes of reisblog voor je wereldreis is inderdaad zo gebouwd. Maar daar heb je als serieuze mkb’er natuurlijk niks aan. ‘Een website moet werken, mooi zijn, en iets opleveren. Iedere dag.’ Dat vinden we bij de Werkende Website. Want, zo weten we – het is ons vak: een werkende website creëer je niet met een beetje knippen en plakken, suffe stockfoto’s en willekeurige zoekwoorden. Hoe dan wel? Onder andere, of beter gezegd vooral door onze Brainday bij te wonen.

Niet eindeloos zelf blijven proberen

Je opdracht is duidelijk: een gloednieuwe, up-to-date website met alles erop en eraan. Een logo, huisstijl, sterke content, marketing en social media. En als er dan toch aan gewerkt wordt, ook graag een partner die zowel de website bouwt als beheert. Niets is namelijk vervelender dan zelf continu bezig te blijven met updates en technische mankementen. Als mkb’er heb je echt genoeg andere dingen te doen. Zakendoen bijvoorbeeld. De nieuwe website moet dus duurzaam zijn. Dat komt goed uit: duurzame websites is waar de Werkende Website voor staat.

De Brainday: de beste investering die je kunt doen als mkb’er

‘Dat zeggen ze allemaal’, horen we je denken. Er zwemmen meer vissen in de vijver, ja. Maar de Werkende Website heeft toch wel iets heel speciaals: de Brainday. Na inventarisatie van jouw globale wensen en onze mogelijkheden aan de hand van een digitale checklist, begint het echte werk tijdens de Brainday. ‘Een hele dag brainstormen kost veel te veel tijd’, denk je misschien. Het zal je verrassen: in de praktijk is gebleken dat onze Brainday juist uiterst efficiënt is. Zo’n 90% van alle keuzes die je moet maken, maak je namelijk tijdens deze dag. Samen met onze experts en samen met andere - kritische en eerlijke - mkb’ers.

En dan begint het feestje: achteroverleunen

Na de Brainday hoef je dus als klant helemaal niet zoveel meer te doen. Behalve je voordeel doen met de workshops die je tijdens de dag hebt gevolgd over bijvoorbeeld doelgroep bepaling, uitstraling en websitestructuur. Achter de schermen werken we aan jouw nieuwe website, mét een prachtig verhaal. Dacht je dat de Brainday al een hoogtepunt was? Het moment dat we je de eerste conceptversie van je site laten zien via de mail is ook best spannend.

Wat kost een Werkende Website?

Labels
Algemeen nieuws
Websitecreatie van A tot Z

« Terug

Scroll naar boven