« Terug

Meer resultaat met nieuwe update [aankondiging]

Nieuwsheader.jpg04 jun

Al onze ONE-klanten krijgen binnenkort de beschikking over hèt ultieme conversie-blok om nog meer rendement uit hun website te halen! 

Hoe zorg je ervoor dat jouw website meer gaat opleveren?
Onze online marketeers zoeken continu antwoorden op deze vraag. Ze struinen het internet af naar interessante trends, bezoeken trainingen en bijeenkomsten en testen net zo lang tot hun inspanningen de nodige resultaten opleveren. In de aankomende update koppelen we deze kennis aan een mooi stuk functionaliteit. 

Wat is een conversie-blok?
Onze websites bestaan uit functionele blokken die op elkaar gestapeld zijn. Er komt dus een nieuw blok bij in onze blokkendoos. Conversie is een duur woord voor resultaat. Dit nieuwe blok - wat de naam ONE Actie - formulier gaat krijgen - gaat dus zorgen voor nog meer resultaat!

Hoe gaat dit nieuwe blok eruit zien?
In het nieuwe blok komen drie onderdelen op compacte wijze samen:

  • Het aanbod - tekst, afbeelding en/of video
  • Referenties - quotes die het aanbod ondersteunen
  • Het formulier - een formulier naar keuze met powerbutton

Wat is het conversie-menu?
Een goede conversie-pagina opent in een nieuw venster en geeft geen enkele andere mogelijkheid of afleiding dan het accepteren van het aanbod. Zelfs het menu kan hierbij afleiden van het doel. Om die reden wordt het mogelijk om het conversie-menu in te schakelen. Dit menu conversie-menu toont enkel het logo en het telefoonnummer (of het telefoon-icoon bij de mobiele weergave).

Welke kansen geeft dit blok?
In een eerdere BLOG "Hoe worden bezoekers van jouw website klanten? Precies, zo!" beschrijft collega Arjan Roosenburg de weg die pontentiele klanten afleggen alvorens ze echt tot actie over gaan. Veel klanten krijgen, mede door de inspanningen van onze online marketeers, meer bezoekers op hun website. Er liggen nog heel veel kansen en mogelijkheden om van deze bezoekers ook echt klanten te maken. Voornamelijk door in de verschillende fases van het koopproces ook een verschillend aanbod aan te bieden. Denk bij "het aanbod" aan bijvoorbeeld het downloaden van een brochure, het achterlaten van een bel-mij-terug verzoek , het aanschaffen van een product of het inschrijven voor een klantendag.


"Wil je een doel bereiken?
Zorg voor zo min mogelijk afleiding!"

RHODÉ VREESWIJK
Online Marketeer


Dat klinkt als veel werk!
Dat is ook veel werk. Het kan ook heel veel opleveren. De Werkende Website stelt zich als doel dat (online) marketing voor iedereen betaalbaar en uitvoerbaar is en blijft. Deze update zal, naast een technische oplossing, ook een praktische doorvertaling krijgen, waardoor klanten er stapsgewijs mee aan de slag kunnen. Uiteraard komt er ook een mogelijkheid waarin wij zorgen dat jou website wordt ingericht als ultieme leadgenerator :)

Wanneer kunnen we hiermee aan de slag?
Momenteel worden de voorbereidingen getroffen. Iets met briefen, vergaderen en plannen. Daarna wordt de oplossing geprogrammeerd en getest. Lang verhaal kort. Wij verwachten deze update medio juli 2016 bij iedereen succesvol is uitgerold. Uiteraard houden we je als klant op de hoogte!

« Terug

Scroll naar boven