« Terug

Frisse start met update logo

Lekkerknallen.png10 jan

Lekker knallen in 2022!

Het jaar 2021 is afgesloten en 2022 ligt voor ons. Onze ambitie? Lekker knallen natuurlijk! Dit jaar is het alweer zo’n 20 jaar geleden dat Marinus Vlot en Arjan Roosenburg hun ondernemersavontuur zijn begonnen. Uiteraard laten we deze bijzondere mijlpaal niet zomaar aan ons voorbij gaan. We trappen dit jaar af met een frisse update van ons logo en onze huisstijl.

Sedert 2002

In 2002 zijn we gestart als full-service reclamebureau onder de naam PromoVisique en vanaf medio 2012 hebben we onder de naam de Werkende Website honderden websites voor allerlei mkb-bedrijven gerealiseerd. Eigenlijk vieren we dus twee mijlpalen: Eén van 10 jaar en één van 20 jaar. Een jubileumjaar voor de Werkende Website en voor PromoVisique!

Romeins en eigentijds

Voor de vormgeving van het logo hebben we dit heugelijke feit subtiel gemarkeerd. Het hart van het logo is een romeinse X, een knipoog naar de ‘10 jaar’. Daarnaast bestaat de X uit twee haakjes - of brackets - die symbool staan voor het programmeren van websites. We behouden het rode rondje en de vertrouwde ‘W’ komt op een eigentijdse en minimalistische manier terug in het nieuwe logo.

Kleurrijk pallet

Naast de vorm hebben we ook het kleurenschema uitgebreid. Hoewel de basiskleuren zwart en rood min of meer gelijk blijven binnen het logo, combineren we een scala aan pasteltinten als steunkleuren binnen de huisstijl. Deze kleuren liggen niet vast, maar vormt een dynamisch pallet rondom het logo.

dWW-Logo2022-Kleuren

Stapsgewijs doorvoeren

Door de tijd heen is ons logo op veel plekken zichtbaar. We kiezen er om die reden voor om stapsgewijs - maar zo snel mogelijk - het nieuwe logo op zoveel mogelijk plekken te wijzigen of toe te passen.

Wat ons betreft een mooie start van het pas begonnen jaar. Namens het hele team van de Werkende Website wensen we iedereen het beste voor 2022!

« Terug

Scroll naar boven