« Terug

Optimaliseer je Facebook bedrijfspagina

kleine afbeelding fb27 feb

Het verzamelen van pagelikes op Facebook mag geen doelstelling op zich meer zijn.



In 2013 kan beter gefocust worden op de interactie. Het heeft immers meerwaarde als mensen actief met de content van je bedrijf bezig zijn.
>> Hoe meet je de interactie en hoe zet je deze kennis in om de content te verbeteren? Met meer likes, comments, shares en fans tot gevolg?

Frank Watching zette vijf learnings op een rij die helpen om de Facebookpagina van jouw bedrijf te optimaliseren:

  1. Van fans naar interactie
  2. Inhoud: maatwerk in plaats van universele regels
  3. Zet het juiste type content in: foto’s, video’s, links of tekst
  4. Tijdstip: buiten kantoortijden en in het weekend
  5. Ken je super users 

Wij kunnen je hier bij helpen. en je bedrijfspagina voor je maken & opmaken in de huisstijl van je bedrijf, zodat hij er professioneel uit ziet! 
Verder kunnen we je helpen met het opzetten van een campagne via Facebook.  Neem vrijblijvend contact op 

>> Lees het volledige artikel van Frank Watching 

« Terug

Scroll naar boven