« Terug

Support stopt niet na oplevering van een website

dWW_Thema2_Blog6Foto1.jpg23 sep

Voor vragen over alles rond een website, van het CMS tot codering, is de Werkende Website tijdens kantooruren altijd beschikbaar. Voor andere vragen overigens ook. Hiernaast bieden we onze klanten de mogelijkheid om interactieve cursusdagen bij ons te volgen, en geven we periodiek doe-het-zelf tips om nog meer uit de nieuwe website te halen. Dat maakt onze klanten blij, en blije klanten maken van ons een blij team. Dat zeggen ze allemaal? Wij zeggen nog meer.

Een ronduit vrolijke club professionals

Met enorm veel plezier begeleiden wij elke opdracht, iedere klant. We zijn een positieve – ronduit vrolijke club, die no-nonsens samenwerkt met de klanten. Creatievelingen, conceptdenkers, technische talenten: ze lopen bij ons allemaal rond. Met de Werkende Website kunnen klanten al naar gelang loslaten en overdragen, maar ook brainstormen en van gedachten wisselen over de kleinste details. Gelukkig houden wij ook van precisie.

De kunst van vertrouwen geven, en krijgen

Naast websites bouwen, bouwen we vooral ook graag aan een goede klantrelatie. Luisteren naar de wensen van de klant en zorgen dat deze goed worden uitgevoerd is wat ons betreft dan ook het uitgangspunt. Maar vertrouwen is een kunst. Die wij met passie beoefenen. We zijn altijd transparant, over het stappenplan, het financiële plaatje, onze werkwijze en de samenwerkingsafspraken. De Werkende Website koestert alle klanten, want laten we eerlijk zijn: om hen draait het, toch?

Wat kost een Werkende Website?

Leren van de praktijk

Naast telefonische uitleg en informatie, bellen mag altijd op werkdagen, en tips via de mail, zijn klanten ook welkom bij ons voor een cursusdag. Interactief: wij doen het voor, klanten doen het na. Elke lesvraag is anders, en op zijn plek op zo’n dag. Soms vertellen we meer over het maken van nieuwsberichten, dan weer over de site bijwerken. Samen met andere ondernemers leren de klanten op deze manier van de praktijk en elkaar. Je blijkt nooit de enige die iets nog niet helemaal begrijpt. Handig dus, en gezellig bovendien.

‘We hebben wat dingen aangepast voor je’

Mails die binnenkomen via de servicedeskmail worden door ons binnen een dag opgepakt. In de online servicedesk vinden klanten trouwens ook uitleg over allerlei onderwerpen, uitgebreid beschreven per onderdeel. Handig naslagwerk, waar de Werkende Website te zijner tijd ook handige handleidingen aan zal toevoegen. We blijven verbeteren en nieuwe functies toevoegen. We halen de kinderziektes eruit. We delen per kwartaal een update met onze klanten, bijvoorbeeld over de mobiele versie van een site. En met sommige van die updates kunnen klanten zelf aan de slag. Wel zo prettig.

Wat kost een Werkende Website?

« Terug

Scroll naar boven